6 cviků na erekci proti erektilní dysfunkci

Erektilní dysfunkce je nepříjemný pánský problém. Naštěstí existuje účinná pomoc. Bránit se proti němu můžete mimo jiné i cvičením. Těchto 6 cviků vám pomůže.

1. Aktivace svalů pánevního dna pomocí Kegelových cviků

U mužů může být komplikované si uvědomit, které skupiny svalů je vlastně nutné procvičovat. Konkrétně se jedná o svaly, které obklopují stydkou kost a prostatickou žlázu. Nebo jednoduše o ty, kterými zastavíte při močení proud moči. Zkuste to na cca 5 až 20 sekund a poté svaly opět uvolněte.

Dlouhodobé zadržování moči však není vhodné, v čase by to mohlo vyvolat obtíže s inkontinencí. Nicméně za několik týdnů budete schopni posilovat tuto skupinu svalů vědomě i bez této pomůcky. Pomoci vám může i jiný způsob, kdy zkusíte pohybovat penisem při erekci.

Tzv. volný stah svalů pánevního dna můžete následně opakovat kdykoli. Vhodných je 10 až 20 opakování v rozmezí 3x až 5x denně. Základní cvičení je v leže. Při cvičení není vhodné zapojovat hýžďové, břišní ani zádové svaly.

2. Aktivace svalů pánevního dna v sedě (Kegelovy cviky)

Tzv. Kegelovy cviky je možné stejným způsobem provádět při jakékoli činnosti a v libovolné poloze. Praktikovat je můžete i v sedě, například při čtení e-mailů, v kanceláři nebo při pití ranní kávy.

Posaďte se na okraj židle s mírně rozkročenýma nohama. Dlaně zatlačte proti kolenům, zvedněte špičky nohou, naopak paty zatlačte do země. Vtáhněte konečník a močovou trubici dovnitř a zase uvolněte. Opět dbejte na to, aby byly hýžďové a břišní svaly uvolněné.

3. Aktivace svalů pánevního dna ve stoje (Kegelovy cviky)

Cvičení ve stoje může být poněkud náročnější, protože je ještě nutné překonávat gravitaci. Pokud si na cviky zvyknete, je vhodné je následně provádět i ve stoje. Měly by vám již být pohodlné.

Cvičení se provádí s prázdným močovým měchýřem. Cvičte v nádechu a zatínejte svaly. S výdechem opět povolte. Nikdy při cvičení nezadržujte dech. Zlepšení při pravidelném cvičení poznáte řádově za několik týdnů až měsíců.

4. Rotace bederní páteře

Kromě samotných Kegelových cviků se dá spektrum cviků na posílení pánevního dna i rozšířit o další cvičení. Rotace bederní páteře přispívá k uvolnění svalů kolem ní.

Cvičí se v leže na zádech s pokrčenýma nohama, které přitáhnete k trupu. Nohy obejměte pod koleny. Nadechněte se a mírně tlačte do sepnutých rukou. Na cca 10 sekund zadržte dech. Poté vydechněte a povolte. Přitáhněte nohy k břichu, cílem je odkulit kostrč. Nadechněte, povolte a vraťte se do výchozí pozice.

5. Zvedání nohou v leže

Vyzkoušet můžete i další cvičení, které se provádí jednoduše v leže. Lehněte si na záda s pokrčenými koleny.

Chodidla jsou rovně na podložce. S výdechem stlačte svaly pánevního dna, zdvihněte nohu a udržte ji cca 3 až 5 sekund. Páteř zůstává stále stabilní. Nadechněte a opakujte na druhé noze. Jedna série je vždy po 10 zvednutích.

6. Zvedání pánve v leže

Další cvik je velmi jednoduchý. Výchozí pozice je na zádech, opět s pokrčenými koleny a rovnými chodidly. Ruce jsou volně.

S výdechem opět stlačte svaly pánevního dna. Opřete se rukama a patami do podložky. Poté zvedejte pánev až do výše kolen, ve vrchní části zad se stále opíráte do podložky. Váha zad spočívá v ramenou.

Poté se nadechněte se a stlačte svaly pánevního dna. Počítejte do 3 až 5 a s nádechem pánev vraťte na podložku.

Vyzkoušejte Amarex Men Complex

Pro podporu erekce můžete vyzkoušet též přírodní preparát Amarex Men Complex. Koncipován je na rostlinném základu, jeho složení je přírodní, tudíž nemá žádné vedlejší účinky a je stejně tak dostupný bez lékařského předpisu.

Určen je pro podporu erekce, zvýšení sexuálního výkonu, podporu libida a zkvalitnění sexuálního prožitku. Užívá se dlouhodobě, každý den, alespoň po dobu 3 měsíců.

MenuX

Provozovatel webu, Amarex Distribuce s.r.o., se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČ: 07269145, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím