Kegelovy cviky

Věděli jste, že se v těle každého z nás nachází kolem 600 svalů? Některé svaly nám pomáhají jíst, jiné se podílí na pohybu, díky jiným si můžete právě teď číst tento článek. Ovšem některé svaly mají na starosti zcela jinou, delikátní záležitost. Svaly pánevního dna. Skupinka malých svalů, o kterých většina lidí vůbec ani neví, že je mají. Přitom se právě tyto svaly podílí na udržení moči během celého dne, na udržení pevné erekce, anebo na dostatečné erotické stimulaci. Jak je můžete posílit? Jak získat z těchto svalových partií maximum?

 

 

Jak správně na pánevní dno?


Věřte tomu nebo ne, ale na pánevní dno existují speciální cviky. Jmenují se Kegelovy cviky. Byly vymyšlené v roce 1948 americkým gynekologem Arnoldem Kegelem.

Tyto cviky jsou určené pouze a jen pro tuto intimní oblast od podbřiška až po konečník. Posilují svaly pánevního dna, čímž pomáhají předcházet nepříjemnému úniku moči, podporují intimitu a pomáhají zvýšit výdrž u sexu.

Svaly pánevního dna, odborně řečeno diaphragma pelvis, se nachází v oblasti vaší pánve, okolo vašeho močového měchýře. Zde se starají nejen o správnou činnost vašich vylučovacích orgánů, ale také přidržují vaši páteř a udržují pohromadě všechny vaše vnitřní orgány.

 

Kegelovy cviky v praxi


A jak na ně? Je to velice jednoduché!

Kegelovy cviky můžete provádět prakticky kdekoliv. Doma, na dovolené, v práci, v MHD, v posilovně, nebo třeba na nákupech. Zkrátka všude tam, kde si na ně vzpomenete. Stačí postupně, v pravidelných intervalech stahovat a znovu pouštět svaly pánevního dna.

 

Pokud s Kegelovými cviky teprve začínáte a ještě přesně nevíte, jak na to, začněte takto:


1. Lehněte si na záda.
2. Zavřete oči a ruce položte volně podél těla.
3. Nohy natáhněte a zcela se uvolněte.
4. Nyní začněte pomalu, postupně stahovat svaly, které se nachází v oblasti vašich genitálií a konečníku.

Zprvu to pro vás bude poněkud divné a náročné, ale to je zcela normální. Zkuste si uvědomit, že zatínáte zrovna tyto svalové partie.

Zkuste se na ně ve své mysli zaměřit a cíleně zatínat svaly právě v této oblasti. Nevadí, pokud zprvu nebudete zatínat ty správné svaly, nebo ne hned všechny. Postupně se to naučíte.

 

Svaly zatínejte v pravidelných intervalech:


●       10 sekund zatněte

●       10 sekund uvolněte

●       10 sekund zatněte

●       10 sekund uvolněte

●       ...

Takto opakujte minimálně 10x. Postupně čas zatnutí prodlužujte.

 

Kegelovy cviky na záchodě


Kegelovy cviky ovšem můžete posilovat i na záchodě nebo ve sprše. Popíšeme si postup praktikování Kegelových cviků na záchodě:

●       Pokud jste žena, sedněte si na záchod, pokud jste muž, přistupte k záchodu stejně, jako když chcete jít na malou.

●       Začněte čůrat, ovšem hned, jak začnete, čůrání stopněte.

●       Takto vydržte alespoň 10 sekund.

●       Poté zase čůrání spusťte.

Takto opakujte několikrát po sobě, dokud v močovém měchýři ještě něco budete mít.

 

Jak často cvičit Kegelovy cviky?


Kegelovy cviky cvičte minimálně jednou denně. Ovšem čím více a čím častěji je budete provozovat, tím pevnější a vymakanější vaše svaly pánevního dna budou.

Proto je praktikujte klidně i několikrát denně. Zkrátka tak často, jak si na ně vzpomene. Přehnat to s Kegelovými cviky nemůžete. Vhodné jsou úplně pro všechny. Vyzkoušet je tedy můžete i vy!

 

Inkontinence vás už nebude strašit


Tímto způsobem budete postupně posilovat svaly svého pánevního dna. A k čemu vám to vlastně bude?

Největším benefitem a výhodou Kegelových cviků je řešení a prevence inkontinence. Inkontinence, neboli nechtěný únik moči, postihuje až 40 % žen a 20 % mužů. Ve vyšším věku navíc pravděpodobnost výskytu inkontinence stoupá. Díky Kegelovým cvikům se ale těmto statistikám můžete zcela vyhnout.

A právě díky těmto cvikům se můžete inkontinence zcela zbavit, anebo jí úplně předcházet. Nevěříte? Potvrdila to dokonce i odborná studie z roku 2013.

 

Účinné cviky na pánevní dno pro muže


Kegelovy cviky dozajista ocení i pánové, pro které představuje právě tento typ cvičení možnost, jak zkvalitní své prožitky ze sexu. Díky totiž naprosto perfektní kontrole nad svým pánevním dnem si budete moct naplno vychutnávat prožitků během sexu.

Skvělým řešením jsou také Kegelovy cviky pro muže, kteří trpí tzv. předčasnou ejakulací. Díky cvičení totiž dokážete při sexu vydržet mnohem déle. Opět to souvisí se svaly pánevního dna. Budete mít nad nimi mnohem lepší kontrolu, budete si přesně uvědomovat svůj rozkrok a nenecháte se předčasně rozhodit. Sex od sexu tak bude delší a delší.

V neposlední řadě se vám také zlepší držení těla. Je tomu tak proto, že právě svaly pánevního dna přidržují páteř, díky čemuž při jejich posílení dochází také ke zlepšení postoje.

Muži mohou Kegelovy cviky praktikovat jednou denně, a to ideálně od 40 roku života. S vyšším věkem totiž potíží vyvolaných oslabeným pánevním dnem přibývá, a tak je nejlepší jim úplně předcházet.

 

Zvyšte si svou sexualitu

 

Spolu s Kegelovými cviky, které jednoznačně doporučujeme všem pánům, můžete vyzkoušet také Amarex Men Complex. Přírodní doplněk stravy pro dlouhodobou podporu erekce.

Amarex Men Complex je určen pro muže, kteří chtějí zlepšit svou sexuální kondici, posílit své libido a zvýšit energii a komplexní vitalitu. Užívá se dlouhodobě, minimálně po dobu 3 měsíců. Jeho účinek je tedy postupný. První změny lze pocítit po 2 týdnech pravidelného užívání. Doporučené denní dávkování Amarexu Men Complex jsou 2-3 kapsle denně (1 kapsle ráno a 1 kapsle večer).

Amarex Men Complex dlouhodobě udržuje sexuální kondici, přispívá k plodnosti, příznivě působí na udržení správné funkce reprodukčního ústrojí a tonizuje sexualitu muže. Je vhodný jak pro seniory, tak i pro zralé muže, kteří chtějí předcházet problémům v posteli.

 

 

MenuX

Provozovatel webu, Amarex Distribuce s.r.o., se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČ: 07269145, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím